Help

Digitale ondersteuning voor mentale fitheid

Heb je algemene vragen over evie.nl?

Neem dan contact op met onze helpdesk. Op werkdagen krijg je meestal binnen 24 uur antwoord.

Heb je mentale hulp nodig van een professional?

Neem dan contact op met je huisarts of bel in geval van nood 113. Evie biedt op dit moment nog geen directe ondersteuning aan via deze website.

Ben je een zorgprofessional en wil je meer weten over Evie?

Neem dan contact op met één van onze medewerkers. We helpen je graag verder.

Veelgestelde vragen

Ik zit niet lekker in mijn vel, hoe kan Evie helpen?

Geef hier aan met welke onderwerpen Evie je kan helpen. Op basis van de geselecteerde onderwerpen verzamelt Evie artikelen, video’s, podcasts en trainingen voor je. Deze kunnen je aan het denken en je tips geven in hoe zelf met dit onderwerp aan de slag te gaan.

Kom je er zelf niet uit? En kun je toch wat meer hulp gebruiken? Maak dan een afspraak bij jouw huisarts.

Kan ik gebruikmaken van de trainingen van Evie?

Iedereen voor wie een account door een zorgprofessional is aangemaakt op Evie, kan vanzelfsprekend gebruikmaken van de online trainingen (ook wel e-healthmodules genoemd).

Zie je geen hulpverlener of heeft hij of zij jou (nog) geen toegang gegeven voor Evie? Indien je woonachtig bent in de regio’s Noord-Limburg of Midden-Brabant, kun je je hier gratis aanmelden voor de online trainingen. Voor inwoners uit andere regio’s is Evie helaas nog niet beschikbaar zonder professional. We werken er hard aan om Evie ook bij jou in de buurt beschikbaar te maken.

Is Evie ook beschikbaar via een app?

Evie is nog niet via een app beschikbaar. De online trainingen kun je wel via een app doorlopen.

Hiervoor is de app van “Minddistrict” beschikbaar. Deze is te downloaden via de App Store of Google Play.
Zoek in de App Store of Google Play dus op “Minddistrict” en log hier in met jouw “Evie-account”.

Ik ontvang geen e-mails vanuit het platform, wat moet ik doen?

Controleer altijd of deze e-mail niet terecht is gekomen in je ongewenste mail én of je het juiste e-mailadres (welke gekoppeld is aan je account) hebt ingevuld.

Heb je niets ontvangen stuur dan een e-mail naar de helpdesk met de vraag om de mail nog een keer opnieuw te sturen. Deze zal vervolgens zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 2 werkdagen toegestuurd worden.

Kan ik mijn account weer activeren?

Stuur een e-mail naar de helpdesk met de vraag of je account weer geactiveerd kan worden. Vermeld in de mail de website link van het platform waarop je een account had.

Kan ik gekoppeld worden aan mijn hulpverlener?

Ja, je hulpverlener kan dit zelf doen. Aan de hand van je naam, e-mailadres of geboortedatum kan je behandelaar je account opzoeken en een koppelverzoek indienen.

Mocht dit problemen geven, stuur dan een e-mail naar de helpdesk met de naam van de hulpverlener die aan je account gekoppeld mag worden.

Kan ik mijn account verwijderen?

Stuur een e-mail naar de helpdesk met het verzoek om je account te verwijderen. Het verwijderen van een account is wel definitief en onomkeerbaar.

Je account kan ook gedeactiveerd worden. In dat geval kun je niet meer inloggen en ontvang je geen mails meer vanuit het platform, maar blijven je gegevens wel bewaard. Dit kan handig zijn in het geval dat je in de toekomst toch gebruik zou willen maken van de trainingen.

Stel je vraag

Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact op met de Evie helpdesk, via onderstaand contactformulier.
Naam(Vereist)