Veelgestelde vragen over het e-healthplatform

Ik kan niet meer inloggen

Je kunt je account herstellen met behulp van de herstelcodes welke je gekregen hebt tijdens het installeren van de twee-staps-authenticatie.

Mocht je deze niet meer hebben, stuur dan een e-mail naar de helpdesk en geef aan dat je niet meer kan inloggen. De helpdesk zorgt er dan voor dat je een mail krijgt met een link om je account opnieuw te bevestigen en een nieuw wachtwoord in te stellen.

Ik heb geen welkomstmail ontvangen

Stuur een e-mail naar de helpdesk met de vraag om de mail nog een keer opnieuw te sturen. Deze zal zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 2 werkdagen toegestuurd worden.

Ik ontvang geen SMS code

Er is soms wat vertraging bij het ontvangen van een sms. Wacht nog een paar minuten of probeer het later nog eens. De helpdesk kan helaas geen nieuwe sms-code versturen.

Mocht je toch meteen gebruik willen maken van het platform gebruik dan je herstelcodes, welke je gekregen hebt tijdens het installeren van de twee-staps-authenticatie.